Συχνές ερωτήσεις για βλάβες και επισκευή τηλεφωνικής γραμμής

5/5 (67 Αξιολογήσεις)

Δείτε ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ Βλάβες & ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ

Πολλές φορές προκύπτουν προβλήματα με την εγκατάσταση της τηλεφωνικής γραμμής στο σπίτι, το διαμέρισμά ή την επιχείρησή σας. Ένας έμπειρος ηλεκτρολόγος είναι αυτός που θα δώσει πάντα λύση στο πρόβλημά σας. Έχετε όμως συχνά ερωτήσεις που αφορούν τις βλάβες και την επισκευή της τηλεφωνικής γραμμής σας; Δείτε παρακάτω διαφορετικές συχνές ερωτήσεις πελατών μας αλλά και χρηστών της ιστοσελίδας μας που αφορούν προβλήματα και λύσεις για την τηλεφωνική γραμμή:

Συχνές Ερωτήσεις για Τηλεφωνική Γραμμή

Για να μπορείτε να εντοπίσετε πιο εύκολα τις συχνές ερωτήσεις που σας αφορούν προσπαθήσαμε να τις κατηγοριοποιήσουμε παρακάτω. Δείτε λοιπόν συχνές ερωτήσεις πελατών μας που εδώ και 30 και πλέον χρόνια μας έχουν ρωτήσει.

Ερωτήσεις για τις Βλάβες και την Επισκευή Τηλεφωνικής Γραμμής

Πολλές αιτίες. Πρώτα, ελέγξτε αν είναι σωστά συνδεδεμένο στην πρίζα και τη συσκευή. Αν αυτό είναι εντάξει, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στην κεντρική γραμμή, κάποια φθορά στο καλώδιο, ή βλάβη στην ίδια τη συσκευή.

Βεβαιωθείτε ότι το modem/router είναι σωστά συνδεδεμένο στην πρίζα και την τηλεφωνική γραμμή. Ελέγξτε αν τα λαμπάκια του modem/router δείχνουν κάποιο πρόβλημα. Αν όλα φαίνονται καλά, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο internet ή κάποια ρύθμιση στη συσκευή σας.

Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως προβλήματα στην εξωτερική γραμμή, παρεμβολές από άλλες ηλεκτρικές συσκευές, ή φθορά στην εσωτερική σας καλωδίωση. Καλό είναι να γίνει έλεγχος και στην πρίζα τηλεφώνου.

Πιθανότατα κατά τις εργασίες κόπηκε ή αποσυνδέθηκε κάποιο καλώδιο της τηλεφωνικής γραμμής. Ελέγξτε προσεκτικά την περιοχή όπου έγιναν οι εργασίες για τυχόν εμφανείς ζημιές στα καλώδια.

Συνήθως, ο πάροχος είναι υπεύθυνος για την γραμμή μέχρι την είσοδο του σπιτιού σας. Οτιδήποτε μετά την πρίζα είναι δική σας ευθύνη. Ωστόσο, καλό είναι να επικοινωνήσετε πρώτα με τον πάροχο για να το διευκρινίσετε.

Ναι, έντονα καιρικά φαινόμενα όπως βροχές, καταιγίδες και αέρηδες μπορούν να προκαλέσουν βλάβες στις εξωτερικές γραμμές.

Ναι, μπορείτε να ελέγξετε για παρουσία τάσης στην γραμμή, αλλά απαιτείται γνώση και προσοχή για να μην προκληθεί βλάβη ή ατύχημα. Αν δεν είστε εξοικειωμένοι, καλύτερα να μην το επιχειρήσετε.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προστατευτικά υπέρτασης (surge protectors) για τις τηλεφωνικές γραμμές. Κατά τη διάρκεια καταιγίδας, καλό είναι να αποσυνδέετε τις τηλεφωνικές συσκευές.

Πιθανότατα υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην καλωδίωση που συνδέει αυτή τη συγκεκριμένη πρίζα με την κεντρική. Μπορεί να είναι χαλαρή σύνδεση ή κάποια φθορά στο καλώδιο.

Καλύπτουμε όλη την περιοχή της Θεσσαλονίκης και τις γύρω περιοχές.

Πρέπει να καλέσετε έναν ηλεκτρολόγο όταν δεν μπορείτε να εντοπίσετε ή να επιδιορθώσετε το πρόβλημα μόνοι σας, όταν υπάρχει μυρωδιά καμένου, όταν υπάρχει εμφανής ζημιά στην καλωδίωση, ή όταν το πρόβλημα είναι στην εσωτερική σας εγκατάσταση μετά την πρίζα.

Δοκιμάστε να αποσυνδέσετε όλες τις άλλες συσκευές που είναι συνδεδεμένες στην ίδια τηλεφωνική γραμμή (π.χ., fax, modem). Αν ο θόρυβος συνεχίζεται, μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στην καλωδίωση, κάποια υγρασία στην πρίζα ή φθορά στην εξωτερική γραμμή.

Ελέγξτε τη σύνδεση του τηλεφώνου στην πρίζα. Δοκιμάστε με μια άλλη τηλεφωνική συσκευή αν έχετε. Αν το πρόβλημα παραμένει, μπορεί να υπάρχει βλάβη στην κεντρική γραμμή ή στην εσωτερική σας καλωδίωση.

Ναι, είναι πολύ επικίνδυνο. Αποσυνδέστε αμέσως το τηλέφωνο και μην το χρησιμοποιήσετε ξανά μέχρι να ελεγχθεί από έναν ειδικό. Μπορεί να υπάρχει βραχυκύκλωμα.

Αν έχετε βασικές γνώσεις ηλεκτρολογίας και είστε προσεκτικοί, μπορείτε να το κάνετε. Ωστόσο, αν δεν είστε σίγουροι, καλύτερα να καλέσετε έναν ηλεκτρολόγο για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα ή ατυχήματα.

Ναι, η σύνδεση πολλών συσκευών μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα της γραμμής και να προκαλέσει προβλήματα, ειδικά αν πρόκειται για παλιότερες συσκευές.

Δοκιμάστε να συνδέσετε μια άλλη τηλεφωνική συσκευή στην ίδια πρίζα. Αν και η άλλη συσκευή έχει το ίδιο πρόβλημα, τότε πιθανότατα το πρόβλημα είναι στην γραμμή.

Η πρίζα φίλτρου χρησιμοποιείται όταν έχετε ταυτόχρονα τηλέφωνο και internet (ADSL) στην ίδια γραμμή. Φιλτράρει το σήμα για να μην υπάρχουν παρεμβολές μεταξύ των δύο υπηρεσιών.

Αν η γραμμή σας λειτουργεί ικανοποιητικά, δεν είναι απαραίτητο. Ωστόσο, αν αντιμετωπίζετε συχνά προβλήματα ή θέλετε να χρησιμοποιήσετε σύγχρονες υπηρεσίες (π.χ., γρήγορο internet), μια αναβάθμιση μπορεί να είναι ωφέλιμη.

Συνήθως, όχι. Η βασική καλωδίωση παραμένει η ίδια. Ο νέος πάροχος θα σας δώσει οδηγίες για τυχόν νέο εξοπλισμό που χρειάζεται.

Το κόστος εξαρτάται από τη σοβαρότητα του προβλήματος και τον χρόνο που θα χρειαστεί για την επισκευή. Για μια απλή βλάβη, μπορεί να κυμανθεί από 30€ έως 80€, αλλά για πιο σύνθετες περιπτώσεις μπορεί να είναι περισσότερο. Καλό είναι να ζητήσετε προσφορά πριν την εργασία.

Συχνές Ερωτήσεις Άλλων Εξειδικευμένων Υπηρεσιών μας

Δείτε μερικές από τις συχνές ερωτήσεις πελατών και επισκεπτών της ιστοσελίδας μας που αφορούν άλλες εξειδικευμένες υπηρεσίες ακολουθώντας τους συνδέσμους παρακάτω:

ΠΡΟΣΟΧΗ

Η διάγνωση βλαβών σε τηλεφωνικές γραμμές και περισσότερο οι επισκευές τους δεν είναι απλή υπόθεση. Χρειάζεται να γίνουν από κάποιον έμπειρο και εξειδικευμένο επαγγελματία. Μην το προσπαθήσετε μόνοι σας μια που ο ηλεκτρισμός είναι επικίνδυνος και η εσφαλμένη προσπάθεια διάγνωσης βλάβης και επισκευής μιας τηλεφωνικής γραμμής μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρότερα προβλήματα και καταστροφή τηλεφωνικών συσκευών ή τηλεφωνικών κέντρων.

Πλοηγηθείτε στην Κορυφή της Σελίδας Επιστροφή στην κορυφή
ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΩΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ - 6932184440 - Ηλεκτρολόγος ανοιχτά 24 ώρες για βλάβες ρεύματος Θεσσαλονίκη. Επισκευές οικιακών συσκευών. Άγγελος Δοβλέτογλου